oeps

13 april 2014 - Alice Springs, Australië

N blog bijhouden via je mobiel lukt niet zoals gehoopt. Door alle kleine toetsen vallen er stukken tekst weg zoals in mn laatste blog...lekker rommeltje!
Ik ga voor 3 dagen de outback in, back to basic. Daarna ga ik naar Melbourne en zal ik alle tijd nemen mn blog bij te werken. Voor nu: Alice Springs is fantastisch...al heb ik wel mn eerste kakkerlak gezien! Brrrr

:-) xxxx

1. Guus:
    13 april 2014
    Ik hoop dat het bij kakkerlakken blijft !!
    Maar ja, je gaat de natuur in of je blijft thuis ( zoals ik)
    Griezel maar lekker, weer een ervaring rijker. Ha Ha.
    Kus van je moeder.
  2. Hanneke:
    14 april 2014
    Hoi hoi. Groetjes aan alle beestjes die je tegen gaan komen. Brrr kakkerlakken. Lijkt me wel een super bijzondere ervaring. Geniet ervan x
  3. Marianne:
    15 april 2014
    Hey lieve schoonzus,
    Leuke verhalen & foto's tot nu toe! Hopelijk heb je mooie dingen gezien in the outback :-) Goede reis alvast naar Melbourne xx