Down Under

5 april 2014 - Sydney, Australië

Dag allemaal,
Even n kort berichtje via de blog omdat mn whatsappjes niet lijken aan te komen.
Ik ben in Sydney! Prima (lange) vluchten gehad (eerst naar Abu Dhabi en vervolgens naar Sydney). Zit nu achter n big mac (mn voornemens om gezond te eten beginnen morgen weer) op t vliegveld en ga zo naar mn ho(s)tel. T gaat verder goed, wel n beetje brak en onwennig. Eerst maar ns straks lekker douchen en slapen!
Judith

Slaap lekker en geniet van Sydney ,
    Kus, Mama
  2. Guus:
    5 april 2014
    fijn dat je een goede vlucht had, ik vind het toch ver vliegen. Je kan bij de Mac ook gezond eten is mij weleens verteld. geniet vandaag van deze prachtige stad.
  3. Hanneke:
    6 april 2014
    Hey Jud. Fijn dat je goed bent aangekomen. Je moet er inderdaad even rustig inkomen, even wennen aan je nieuwe omgeving. Zo stoer dat je nu gewoon in Sydney bent. Dat zie ik mezelf nog niet zo maar doen... Ga lekker de stad verkennen. Veel plezier en dikke knuffel XXX
  4. Anu:
    Lieve Judith,

Fijn dat je goed bent aangekomen. Heel veel plezier.
    Ik mis je nu al, maar vind het erg leuk om je blog te lezen!

Liefs Anu
  5. Nikki:
    Lieve Judith,

Wauw, je bent er al!!
    Heel veel plezier en succes gewenst.

Vergeet niet... The Blue Mountains, Byron Bay, surfles in Surfers Paradise, Fraser Island (4x4 huren!), Town of 1770 (Agnes Water), Townsville, landen met je parachute op Mission Beach, bounty stranden van de Whitsundays, Girringun National Park, duiken bij Great Barrier Reef (vanuit Cairns) en tot slot relaxen in Cape tribulation (where the rainforest meets the reef).
    Verder ben ik niet gekomen ;)

Have fun!! Benieuwd naar je verhalen.
    Veel liefs x
  6. Meryem:
    8 april 2014
    Hej JuT, je bent er echt!!! :-) Leuk.. we blijven je volgen!
    Trouwens leuk je cadeau!!! We hebben t vandaag pas geopend, afwezigen, drukte etc.. Foto's staan op je app!
    Dikke kus XXX